ورود/ ثبت نام

جهت ورود لطفا شماره موبایل خود را بدون صفر با فرمت صحیح نظیر 9121001234 وارد نمایید :

ورود / ثبت نام شما به منظره پذیرش قوانین برینور است.

brainor logo
ثبت نام سریع برای استفاده از تمام امکانات
  • حمایت از ما
  • سینما برینور
    لقمه کدها
  • مقالات
    کسب و کار توسعه فردی برنامه نویسی طراحی مولتی مدیا
  • محصولات آموزشی
    هفته تدوین مغز فرانت اند
    دوره های رایگان
  • سایر
    تماس با ما استخدام پرسش و پاسخ
ثبت نام / ورود

۵ قالب حرفه‌ای مقاله‌ نویسی

که تولید محتوا و سئو شما را بهینه می‌کند

مولتی مدیا
مولف :علی قادری سهی
5 بهمن 1401
زمان مطالعه : 3 دقیقه
قالب‌های مقاله‌ نویسی حرفه‌ای برای تولید محتوا

تولید محتوای متنی یا مقاله نویسی یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتقای رتبه وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل است. با بهبود سئو، وب‌سایت شما می‌تواند ترافیک ورودی خود را افزایش داده و مشتریان راغب یا بالقوه زیادی را جذب نماید. از این رو نوشتن یک مقاله با کیفیت اهمیت زیادی دارد. از طرفی دیگر یکی از سوالات متداول تولیدکنندگان محتوا همیشه این است که چه موضوعی برای مقاله خود انتخاب کنند. در این مقاله از مدرسه برینور قصد داریم ۵ قالب حرفه‌ای و جذاب برای مقاله نویسی را به شما معرفی کنیم.


طرح کلی مقاله و انتخاب عنوان
انتخاب طرح کلی مقاله بستگی به استراتژی محتوا کسب و کار شما دارد.
در صورتی که با تدوین استراتژی تولید محتوا آشنایی ندارید این مقاله را از دست ندهید:

📚

استراتژی تولید محتوا به همراه یک مثال از نقشه جامع تولید محتوا برای کسب و کار شما


با این حال در این مقاله ۵ قالب کلی و مهم برای تولید محتوا را معرفی خواهیم کرد که استفاده از آن می‌تواند شما را به یک مرجع کامل در حوزه خودتان تبدیل نماید.


قالب اول: تعاریف و مفاهیم

فرض کنید کسب و کار شما فروش سنگ تراورتن نمای ساختمانی است. قطعا داشتن مقالاتی ابتدایی اما کلیدی حول تعاریف اولیه محصولات می‌تواند آغاز راه یک وب‌سایت مرجع باشد که طیف گسترده‌ای از محتوا پیرامون حوزه تخصصی خود را پوشش می‌دهد.
مثال: سنگ تراورتن چیست + به همراه ۶ تصویر تراورتن زیبای بکار رفته در نما.
این موضوع اگرچه ممکن است در نگاه اول برای دارندگان کسب و کار ساده به نظر برسد، اما یادتان باشد شما برای خودتان تولید محتوا نمی‌کنید بلکه برای جامعه مخاطبین (تارگت مارکت) خود این کار را انجام می‌دهید.

نکته مهم در این قالب این است که مفاهیم ابتدایی به تنهایی عنوان جذاب نمی سازند، بنابراین بهتر است یک ارزش افزوده هم در عنوان بیان و به مخاطب خود پیشنهاد دهید.


قالب دوم: معرفی ابزار یا ارائه راهکار

فرض کنین کسب و کار شما فروش گل‌های آپارتمانی است. در این صورت شاید یک مثال بر مبنای قالب دوم تولید محتوا به‌صورت زیر باشد.
مثال: سه کود گیاهی که به‌راحتی می‌توانید در منزل برای گلدان‌های خود تولید نمایید.


قالب سوم: بیان نظرات منسوخ شده یا اشتباه موجود در حوزه شما

این قالب برای سوالات و نگرانی‌های متداول کاربران مناسب است. می‌توانید مجموعه‌ای از این دیدگاه‌های اشتباه را در حوزه خودتان جستجو کنید و برای آنها تولید محتوا نمایید. بسیاری از این سوالات و باورها همان جستجوهای پر تکرار کاربران نیز هستند و از این رو می‌توانید امیدوار به جذب ترافیک مناسب هم باشید.
مثال: آیا واقعا باتری گوشی شما با شارژ اضافی آسیب می‌بیند؟!


قالب چهارم: بررسی‌های موردی (Case Study)

بررسی‌های موردی می‌تواند براساس تارگت مارکت شما بهینه‌سازی شود. مثلا اگر عمده خریداران شما والدین دارای فرزند نوجوان هستند، پس بهتر در چندین مورد آنها را دقیقا در عنوان‌ها مورد خطاب قرار دهید. پرداختن به این بررسی‌های موردی جذابیت محتوا را برای مخاطبانتان بیشتر می‌کند. همچنین در این قالب می‌توانید بسیاری از سوالات و نگرانی‌های احتمالی قبل از خرید مشتریان را بگنجانید.
مثال: بررسی مزایا و معایب استفاده از صندلی‌های شنی در کلینیک‌های پزشکی


قالب پنجم: پوشش آخرین اخبار مربوط به کسب و کار شما

پوشش خبرهای مهم اخیر می‌تواند همیشه صفحه اول وب‌سایت شما را آپدیت‌تر نشان دهد، ضمن اینکه بعضی از اخبار روزانه تبدیل به ترند پر جستجوی همان روز می‌شوند و این می‌تواند بازدیدکنندگان زیادی را به وب‌سایت شما هدایت کند.


کلام آخر:
استفاده از قالب محتوا می‌تواند به شما یک دید کلی بدهد تا بتوانید همه زوایای کسب و کار خود را با تولید محتوا پوشش دهید. موضوع مهم که شاید بشود آن را جادوی تولید محتوا هم نامید این است که همان طور که در پنج قالب بالا دیدید، عنوان یک مقاله حرفه‌ای و جذاب، یک عنوان پیچیده و تخصصی نیست بلکه برعکس یک موضوع جامع است که می‌تواند ذهن بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود مشغول کرده باشد.

برچسب ها: مولتی مدیا کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

پدرام ( 1402/2/10 )

عالی

جستجو
جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • ۵ وبسایت برتر انتخاب رنگ و پالت رنگی
  • ۵ قالب حرفه‌ای مقاله‌ نویسی که تولید محتوا و سئو شما را بهینه می‌کند
  • استراتژی تولید محتوا
  • کدام فرمت تولید محتوا بهتر است؟
  • چرا نوش داروی کسب و کار شما تولید محتوا است؟!
  • ابعاد استاندارد بنر کانال یوتیوب به‌همراه فایل راهنما
دسته‌ها
  • توسعه فردی
  • برنامه نویسی
  • طراحی
  • کسب و کار
  • مولتی مدیا
در شبکه های اجتماعی ما رو دنبال کنید :
footer_logo

مدرسه برینور، آموزش های کاربردی، جامع و سازگار با نیاز بازار کار

محصولات آموزشی

هفته تدوین

دوره جامع مغز فرانت اند

صفحات اصلی

مقالات توسعه فردی

مقالات کسب و کار

ثبت نام

ورود به پنل

تماس با برینور
ارتباط با ما

trainig@brainor.ir

982144104506

© 1402 کپی رایت : کلیه حقوق برای مدرسه برینور محفوظ است